Mi mondtuk 1.

„Tudsz úgy előadásról írni, hogy nem vagy ott? Csak mert elkéstünk.”

„– Hát, nem a futócipőmet húztam.
– Ez melyik cipőd akkor?
– A vizes.”

(tócsába toccsanva) – Basszus, egy cipőt hoztam!
(tócsába toccsanva) – Én is.”

„Olyan menő vagy, hogy nem tudlak használni. ”

„A vegán és a vegetáriánus két külön dolog. Az egyik, asszem, ehet halat, a másik nem. Vagy tejterméket. Valami ilyesmi.”

„Nem vagyok annak nagy barátja, hogy faggassuk az alkotókat, hogy mit miért csináltak.”

„Van minibár, de nincs benne semmi. Be is fogom kapcsolni. Legalább az fűtene.”

„Kifutott az idő alóla.”

„Egy fél mondat erejéig odaostorozol.”

„Nem bírok rájönni, miről szólt.”

„Volt a koliban egy csávó, azt kérdezte: te ilyen öltözködős típus vagy?”

„– Láttad a próbanaplóm a Látóban? Kicsit hosszú lett.
– Nem probléma. A fösvényről szól, lehet hosszú.”

„Egy idő után vicces, hogy ordít hatvan ember, de attól nem értettem meg jobban.”

„Ő lett a határon túliak atyaúristene.”

„Szatmár románul, kukacokkal.”

„Nem csak az a boldogság, hogy amikor én beszélek, mások hallgatnak.”

„Ki merne a csendbe kést vágni bele? S a csend akkor hogyan vérezne?”

Vélemény, hozzászólás?

