csendben is

8:00 – jaj, ne, még 5 percet. 8:05 – muszáj, na, 9:30-kor indul a buszunk.
Ennyire korán még nem reggeliztünk. Majd 9:15-kor még soha nem látott iramban pakoltuk össze a cuccainkat. Ezzel eléggé megváltozott a szoba berendezése.

A busz a hotel előtt állt meg, de persze mi (kolozsváriak, Godot lányai) szokás szerint innen is késtünk. A csomagok nem fértek be a kisbusz csomagtartójába. Sok ruha, hideg volt, na. A buszon csendesek voltunk. Néztünk ki az ablakon. Zenét hallgattunk, addig, míg belealudtunk. Egy kanyarban leesett a laptoptáskám… mást akartam kérni karácsonyra. Valahol, egy benzinkútnál megálltunk, a sofőr el kellett vigyen egy utánfutót valahová, de siet vissza. Bementünk melegedni, vettem egy 5 lejes körtelevet 8 lejért. Lőttünk egy csoportképet, kacagtunk, majd visszajött a sofőr bácsi. Megbeszéltük, ki hol száll le, és megint elaludtunk. Páran leszálltunk a kolozsvári állomáson, elköszöntünk. A csajokkal találkozunk estefele, órán. Kolozsváron is h/rideg van. Kicsit várom, hogy buszozzak, egész addig, míg a néni előttem nem akar hátrább menni, hogy férjek el a bőröndömmel, „cobor la prima”, mondom én is, de valszeg nem hisz nekem, mert nem megy hátrább.

Itthon zöldségleves, szalmakrumpli és anyum vár. Miközben ürítem a bőröndöm a mosógépbe, mesélem neki, milyen volt. Ő meg örül, hogy jól telt, meséli, hogy like-olta a képeket, és megosztotta a blogot. Szerinte engem csak egy idősebb férfi tud megérteni. És elmarad az esti óránk.

(éva)

auto

Vélemény, hozzászólás?

