Élet a szakmain 2.

„Nagyon örültem, amikor megértettem valamit.”

„Keressük a jelentést ott is, ahol nincs.”

„Amikor a színész elkezd dolgozni, akkor testnedvek vannak, végül csiriz lesz az egész.”

„Óvakodtak attól, hogy átmenjen táncba az előadás.”

„Amikor a színész a szövegtudás tetőfokán volt, akkor kezdtünk el dolgozni.”

„Férfiak szülnek nagy, groteszk gyerekeket.”

„Egyre inkább Bogdán Zsoltnak érzem magam.”

„Amikor Albert Csilla megszülte magát.”

„A lisztet megvédeném, mert könnyebb, mint a mész, és nem csípi a szemet.”

„Segítené a kőszínházak megújulását, ha foglalkoznának a színészek testével.”

„Az, ha két testvér veri egymást, nem feltétlenül a szeretet hiánya.”

„Nem reagáltad le, hogy vetkőztél, és ez nagyon jó.”

„Csak részletekben láttam, mert néha lekoppant a szemem.”

„Nem kell ötpercenként felhergelni a színészeket, hogy állapotban legyenek.”

„Egy ilyen Györfi Csaba-szerű koreográfus nem árt egy monodrámának.”

„Erdélyben se melegek, se leszbikusok nincsenek. Legalábbis a közbeszédben.”

„Tímea a vetkőzős jelenetben van.”

„Itt ütköznek ki az iskolák hiányosságai.”

„Elkezdtem foglalkozni azzal, hogy én ki vagyok, mit szeretek, mi nem elégít ki…”

„A sokféle stílusban való gyakorlottságot hiányolom.”

„A szlengnyelvet egy másik attitűdben, egy másik stílusban kellene működtetni, nem kőszínháziban.”

„András bírja… mert ő bírja, de tinektek látnivalóan kevesebb tapasztalatotok van.”

„Egy hagyományos alternatív.”

„Nagy kérdés, hogy tökéletes akar lenni avagy sem.”

„Én jót utaztam az előadás alatt.”

„A színészek nincsenek jelen a színpadon. Nem itt vannak, hanem ott vannak abban a képben, amit elképzeltek magukról.”

Vélemény, hozzászólás?

