Élet a szakmain 4.

„Időnként szakemberekre is bíztak dolgokat a kultúrában, nem csak aktivistákra.”

„Kreón túlságosan hasonlít Fidel Castróhoz.”

„Ha valaki igazgató lesz, rájön, hogy tud rendezni.”

„Nem csak Tamási Áron, székelyruha és festett díszlet.”

„A nő ráfeküdt Béresre, és betemette a száját a két óriási keblével.”

„Mi vagyunk Románia legnézettebb (kisebbségi) színháza.”

„Azóta nincs egyetemi színjátszás. Szerencsére nem csak Vásárhelyen, máshol sincs.”

„A Grotowski-kötet tíz év múlva került elő, a Securitate jegyzeteivel.”

„Craiován olyan fesztivál volt, hogy hálózsákkal jöttek a fiatalok, és a színház előcsarnokában aludtak.”

„A székelyeknek csak egy pofon jut, az se erős.”

„Te vagy az igazgató? Jézusom.”

„Köszönöm, hogy komolyan vetted ezt a darabomat, mert én nem vettem ennyire komolyan, amikor írtam.”

„Eljuthat-e az egyszerű ember oda, hogy úgy álmodjon: ne legyen benne a pénz.”

„Nem tudom, mit gondolok.”

„Érződik, hogy ezt egy nap alatt írta.”

„Kaptunk hideget is, meleget is. Miért nem vagyok merészebb, miért vagyok ennyire merész.”

„Van egy erős támogatónk, egy ruhagyár igazganője révén.”

„Gömbölyűen hengeredett minden.”

„tündérnyelv”

„Egyszer odacsaptam volna, s annyi. Megszűnik a színház.”

„szellemetlen”

„Jó a fordítás, csak kifullad.”

„Az jutott eszembe a szakmai beszélgetésről, hogy ki kéne itt osztani a Nők iskoláját.”

„A gyergyói románok értenek magyarul. Ha akarnak.”

„Egy mai vidám balkáni nyelv.”

„Aki románul beszél, az magyar, és aki magyarul beszél, az román.”

„Aki a cigányt ütlegelte, az angyalt is ütlegelte. Nagy piros pontot adtam erre.”

„Avantgárd színház: követ dob az állóvízbe.”

„Mi lekonkretizáltuk az előadást.”

Vélemény, hozzászólás?

