Élet a szakmain 6.

„Egy vásárhelyi leány soha nem ereszkedhet le oda, hogy egy tájszólásban beszélő kézdivásárhelyi fiúval három mondatnál többet váltson.”

„1,60 vagyok, de azt mondják, hogy Góliát vagyok, hát Góliát vagyok.”

„Nyugdíjas lettem, és elhatároztam, hogy írogatni kezdek.”

„Ha vásárhelyi volnék, én ezt a könyvet Kovács Levente fejéhez vágnám.”

„Ez a színművészeti iskola inkább fiaskó, mint sikertörténet.”

„Csak a szerzőt nem hagyjuk szóhoz jutni.”

„Hogy ment tönkre az RMDSZ azáltal, hogy Marosvásárhelyen volt a súlypontja. Káprázatos melléfogás.”

„Így fogunk elvidékiesedni, így fogunk szellemileg elnyomorodni.”

„Az elején írogattam, de a színház elsöpörte az irodalmat.”

„Vásárhely egy kiméra földje, egy délibáb-ország.”

„Lehet, hogy nem tanulni akarunk, hanem valami egyebet.”

„Ideális esetben két ajtó kell, egyik, amiről nem lehet tudni, hogy nyitva vagy zárva.”

„– Én is egy diktátor vagyok…
– Ki nem az?”

„Az eddigi öt vagy hat előadást 4 különböző térben játsztuk. A próbafolyamatokkal és a játszásokkal együtt az előadás 8 helyen volt.”

„Teljesen szét volt szórva még az a kevés közönség is, ami volt.”

„A posztmodern, posztdramatikus színház őse a 68-, 69-es években volt.”

„Egymás vállára borulva sírtunk a gyönyörűségtől, harminc szereplő volt.”

„Energikussá injekciózta a tömeget.”

„Ha egy kicsit utánagondolunk…”

„Izgatottan beszéltünk próba után mindenféle regényről meg mindenféléről.”

„Elkergettél minket filmet nézni, és utána beszéljük meg.”

„Egy előadásnak erénye tud lenni, ha eljuttat oda, hogy ne keressem a hibáit.”

„Nem döntöttem el, hogy ez kinek lesz sokkosabb.”

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

