Ők mondták 3.

(a Roberto Zuccóban)

„Nőstény vagy, cicamica. És mindenki szarik a korodra. Én is.”

„Olyan vagyok, mint egy iszapba süllyedt víziló.”

„A kisiklás nem elhatározás kérdése.”

„Ha a te fejedet loccsantom szét, akkor is minden csupa vér lesz.”

„Én rendszeresen sírok előre mindenért.”

„Ő nem kell.”

„A seggem jó, hogy hátul van, legalább nem látom.”

„Patkányszívű patkány.”

„Mindig akad egy nő, aki elárulja a férfit.”

„Talán jobb az ágy, mint nálunk? Vagy talán sötétebb az éjszaka?”

„És nekem újra látnom kell a napot, holott még nem is láttam a sötétséget.”

„A sorsnak nincs szüksége időre.”

„Az a nyugodt élet titka, ha az ember átlátszó, mint az üveg.”

 

(a Dózsában)

„Valami szörnyű nagy hibának kell a dolgok mélyén lenni, hogy nem bízhatunk önmagunkban sem.”

„Mi az, hogy vezér?”

„Miben törhetted tar fejed, hogy így betörték?”

„Ő is csak úr, az is csak szolgaság.”

„Mihelyt valakiből vezér lesz, azzal már nyilván bebizonyította, hogy semmiképp sem alkalmas reá.”

„Hogy legalább a vége szép legyen.”

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

